Dostawa

Pakowanie prezentu

Jeżeli pragniesz zrobić komuś prezent, przygotowaliśmy dla Ciebie możliwość zapakowania Twojego zamówienia w formie upominku.

Do tego celu wykorzystujemy piękne pudełka prezentowe niceshops. Możesz również zamówić kartkę z życzeniami.

Cena za pudełko i kartkę będzie widoczna podczas składania zamówienia.

Rachunek oczywiście wyślemy osobno. Proszę pamiętać o wybraniu tej możliwości już podczas składania zamówienia.

Ile kosztuje wysyłka?

krajWartość towarów (z VAT)Koszty przesyłki (z VAT)
Polskaod 170,00 złbezpłatna dostawa
od 110,00 zł16,90 zł
od 0,00 zł25,90 zł

Jeśli nie ma innej umowy, wysyłka zamówienia następuje z naszego magazynu na podany przez klienta adres dostawy.

Jeśli dostawa nie jest możliwa, ponieważ dostawca nie wypełnił umowy, mamy prawo do odstąpienia realizacji zamówienia. W tym przypadku oczywiście niezwłocznie powiadomimy o tym fakcie klienta.

Jeśli dostawa nie jest możliwa, ponieważ klient nie był dostępny pod wskazanym adresem dostawy, a termin dostawy został podany, klient ponosi koszty dostawy.

Niektóre nasze produkty wysyłane są w specjalnych chłodzących opakowaniach izolacyjnych. Są one wskazane przy poszczególnych produktach. Związane jest to natomiast  z dodatkowymi opłatami.

krajWartość towarów (z VAT)Koszty przesyłki (z VAT)
Andora, Estonia, Irlandia, Liechtenstein, Litwa, Łotwa, Monako, Norwegia, Rumunia, San Marino, Watykanod 282,42 złbezpłatna dostawa
od 217,24 zł25,63 zł
od 130,35 zł34,32 zł
od 0,00 zł43,01 zł
Austria, Niemcy, Słoweniaod 121,66 złbezpłatna dostawa
od 0,00 zł15,21 zł
Belgia, Czechy, Dania, Francja, Holandia, Luksemburg, Słowacja, Szwecjaod 195,52 złbezpłatna dostawa
od 108,62 zł16,95 zł
od 0,00 zł29,98 zł
Bułgaria, Cypr, Grecja, Hiszpania, Malta, Portugaliaod 217,24 złbezpłatna dostawa
od 130,35 zł21,29 zł
od 86,90 zł29,98 zł
od 0,00 zł43,01 zł
Chorwacjaod 190,97 złbezpłatna dostawa
od 106,72 zł16,85 zł
od 0,00 zł28,08 zł
Finlandiaod 238,97 złbezpłatna dostawa
od 152,07 zł21,29 zł
od 108,62 zł29,98 zł
od 0,00 zł43,01 zł
Polskaod 170,00 złbezpłatna dostawa
od 110,00 zł16,90 zł
od 0,00 zł25,90 zł
Szwajcariaod 271,28 złbezpłatna dostawa
od 155,02 zł18,99 zł
od 77,51 zł26,74 zł
od 0,00 zł34,49 zł
Węgryod 121,69 złbezpłatna dostawa
od 0,00 zł13,39 zł
Wielka Brytaniaod 199,85 złbezpłatna dostawa
od 99,93 zł17,49 zł
od 0,00 zł29,48 zł
Włochyod 186,83 złbezpłatna dostawa
od 108,62 zł16,95 zł
od 0,00 zł25,63 zł

Ile kosztuje wysyłka do krajów UE i do Szwajcarii?

krajWartość towarów (z VAT)Koszty przesyłki (z VAT)
Andora, Estonia, Irlandia, Liechtenstein, Litwa, Łotwa, Monako, Norwegia, Rumunia, San Marino, Watykanod 282,42 złbezpłatna dostawa
od 217,24 zł25,63 zł
od 130,35 zł34,32 zł
od 0,00 zł43,01 zł
Austria, Niemcy, Słoweniaod 121,66 złbezpłatna dostawa
od 0,00 zł15,21 zł
Belgia, Czechy, Dania, Francja, Holandia, Luksemburg, Słowacja, Szwecjaod 195,52 złbezpłatna dostawa
od 108,62 zł16,95 zł
od 0,00 zł29,98 zł
Bułgaria, Cypr, Grecja, Hiszpania, Malta, Portugaliaod 217,24 złbezpłatna dostawa
od 130,35 zł21,29 zł
od 86,90 zł29,98 zł
od 0,00 zł43,01 zł
Chorwacjaod 190,97 złbezpłatna dostawa
od 106,72 zł16,85 zł
od 0,00 zł28,08 zł
Finlandiaod 238,97 złbezpłatna dostawa
od 152,07 zł21,29 zł
od 108,62 zł29,98 zł
od 0,00 zł43,01 zł
Polskaod 170,00 złbezpłatna dostawa
od 110,00 zł16,90 zł
od 0,00 zł25,90 zł
Szwajcariaod 271,28 złbezpłatna dostawa
od 155,02 zł18,99 zł
od 77,51 zł26,74 zł
od 0,00 zł34,49 zł
Węgryod 121,69 złbezpłatna dostawa
od 0,00 zł13,39 zł
Wielka Brytaniaod 199,85 złbezpłatna dostawa
od 99,93 zł17,49 zł
od 0,00 zł29,48 zł
Włochyod 186,83 złbezpłatna dostawa
od 108,62 zł16,95 zł
od 0,00 zł25,63 zł

Jak długo należy czekać na dostawę?

W Niemczech paczki dostarczane są przez firmę kurierską DHL lub pocztę niemiecką. Jeśli złożą Państwo u nas zamówienie przed godziną 10, a wszystkie zamówione przez Państwa produkty są aktualnie dostępne, zamówienie jest realizowane jeszcze tego samego dnia. Zazwyczaj dostawa zamówienia do Niemiec za pośrednictwem poczty trwa około 2 dni roboczych. Za pomocą numeru referencyjnego, który otrzymają Państwo drogą elektroniczną, można śledzić przesyłkę około 24 godzin po otrzymaniu potwierdzenia wysyłki zamówienia.

Prawdopodobny termin wysyłki zamówienia jest pokazany zarówno przy każdym produkcie, jak i podczas realizacji zakupów w koszyku. 

Jeśli wystąpią kłopoty z dostawą zamówienia, poinformujemy Państwa o tym za pomocą poczty elektronicznej lub skontaktujemy się telefonicznie.  Oczywiście chętnie jesteśmy do Państwa dyspozycji.

E-Mail: polska@ecco-verde.com

W Austrii zamówienia są wysyłane za pośrednictwem poczty austriackiej. Jeśli dokonają Państwa u nas zamówienia do godziny 14, a wszystkie produkty są dostępne, zamówienie jest opracowywane jeszcze w ten sam dzień. Zazwyczaj dostawa przesyłki za pomocą poczty trwa jeden dzień roboczy. Za pomocą numeru referencyjnego, który otrzymają Państwo drogą elektroniczną, można śledzić przesyłkę po otrzymaniu potwierdzenia wysyłki zamówienia. 

Prawdopodobny termin wysyłki zamówienia jest pokazany zarówno przy każdym produkcie, jak i podczas realizacji zakupów w koszyku. 

E-Mail: polska@ecco-verde.com

Zamówienie ekspresowe (następnego dnia)

Z naszym partnerem logistycznym UPS oferujemy oprócz standardowych metod dostarczania, możliwość ekspresowej dostawy. Produkty, które znajdują się w magazynie i zostaną zamówione do godziny 13-stej mogą być na życzenie wysyłane ekspresem. W ten sposób otrzymasz paczkę we wszystkich europejskich centrach aglomeracyjnych już następnego dnia!

Produkty, które nie znajdują się w magazynie, mogą być także dostarczone poprzez Express. Wysyłka następuje jak tylko produkty pojawią się w magazynie.

Wybór dla dostawy Express znajdziesz w procesie zamawiania - tutaj możesz wybrać ta opcję (ta usługa nie jest dostępna dla wszystkich krajów). Dopłata za przesyłkę ekspresową jest indywidualna w zależności od miejsca dostawy.

29,98 zł

Gdzie jest moja przesyłka?

Do tego celu mogą wykorzystać Państwo możliwość śledzenia zamówienia. Tutaj można zobaczyć, gdzie aktualnie znajduje się zamówienie w danym momencie. Jeśli w ciągu tygodnia po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia, przesyłka nie zostanie dostarczona, prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta.

Przesyłka zaginęła. Co robić?

Minęło już kilka dni, a Państwo dalej nie otrzymali zamówienia i nie zostało ono również pozostawione u sąsiadów? W tej sytuacji prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta - postaramy się sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się Państwa zamówienie. Poinformujemy Państwa również o ewentualnie ponownej wysyłce zamówienia.

Nie było Państwa w domu?

W tym wypadku istnieje parę możliwości: kolejna próba dostawy lub informacja o dostarczeniu przesyłki do punktu odbioru. Proszę również sprawdzić status swojego zamówienia. Tutaj mogą Państwo uzyskać szybko i prosto informację, gdzie znajduje się zamówienie.

Prosimy skorzystać także z możliwości podania innego adresu dostawy np. miejsca pracy.

Dostawa do Szwajcarii

Dostawa przesyłek do Szwajcarii odbywa się za pośrednictwem poczty. Nie wiąże się to z żadnymi dodatkowymi opłatami, ponieważ my zobowiązujemy się pokryć koszty za opłatę celną i podatek obrotowy od towarów importowanych.

Nasze opakowania

Myślimy o środowisku- przyłącz się!

Materiał wypełniający nasze przesyłki jest zasadniczo w 100% biodegradowalny- nadaje się do kompostowania. Produkty w szklanych pojemnikach są dodatkowo zawijane przez nas w dodatkową folię dla lepszej ochrony.

Nasze pudełka wykonane są z czystego kartonu i mogą być wyrzucane razem z makulaturą.

Wskazówka: Listę naszych Nice-Shops znajdą Państwo po zewnętrznej tronie opakowania.

Wysyłka w chłodzących izolacyjnych opakowaniach

Latem produkty wrażliwe na ciepło są wysyłane za pomocą specjalnie chłodzących opakowań izolacyjnych. Produkty, które wymagają takiej wysyłki, będą automatycznie wysyłane w takich opakowaniach. 

Te chłodzące opakowania wykonane są z polistyrenu ekstrudowanego, pokryte są folią aluminiową o grubości 5 mm.

Pudełko to możesz wyrzucić wraz z opadami z tworzyw sztucznych. 

Automatyczna wysyłka w chłodzących opakowaniach izolacyjnych kosztuje € 4,90.