Zwroty

Kontakt:

E-mail: polska@ecco-verde.com

Bezpłatna infolinia z Polska: 800 007 186

Infolinia czynna: pon - czw: 9 - 15 godziny, pt: 9 - 14 godzina

Odwiedź nas także na
Facebook | Twitter

Nasza gwarancja zwrotu przesyłki

Mają Państwo możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podawania powodu. Ten okres poszerzamy o prawo zwrotu o kolejne 16 dni. Zatem mają Państwo łącznie 30 dni na zwrot towaru. Wszystko, czego oczekujemy to tylko zamknięte opakowanie w oryginalnym stanie.

Jak działa zwrot zamówienia?

Austria, Niemcy, Belgia, Bułgaria, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Irlandia, Łotwa, Luksemburg, Holandia, Polska, Portugalia, Rumunia, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Czechy, Węgry, Wielka Brytania, Cypr:
By dokonać zwrotu proszę wypełnić ten formularz. Etykieta wysyłkowa zostanie przesłana do Państwa za pomocą poczty elektronicznej oraz otrzymają Państwo dalsze informację odnośnie zwrotu przesyłki. Zwrot jest oczywiście bezpłatny.

Włochy:
Przy zwrocie zamówienia z Włoch całkowity koszt wysyłki zwrotnej ponosi klient.

Klientów z Włoch prosimy o wysłanie zwrotnego zamówienia na następujący adres:

NICESHOPS GMBH
c/o fermo deposito BRT 
Via Marinoni 1 
33057 PALMANOVA (IT)

Proszę wypełnić następujący formularz lub dołączyć kartkę z adresem i powodem zwrotu. 

Słowenia:
Zwrot zamówienia ze Słowenii odbywa się za pośrednictwem słoweńskiej poczty i przesyłka jest bezpłatna. Proszę wysłać zamówienie zwrotne na następujący adres:

niceshops gmbh
p.p. 122
2212 Sentilj

Szwajcaria:
Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.

Przesyłkę należy odesłać na poniższy adres:

niceshops GmbH
c/o Burri
Moos 2
6102 Malters
(Schweiz)

Ogólne informację dotyczące zwrotu zamówienia

Jeśli chcesz zwrócić zamówiony produkty, zwróć uwagę na: 

  • czas zwrotu przesyłki może potrwać do 7 dni roboczych.
  • zwrócone produkty zostaną opracowane w ciągu 5 dni roboczych (bez soboty) po ich otrzymaniu.
  • produkty należy starannie zapakować, tak aby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu i wysłać za pośrednictwem poczty.
  • koniecznie prosimy zachować dowód wysyłki, dopóki nie otrzymują Państwo informacji, że przesyłka zwrotna do nas dotarła
  • koszty przesyłki towarów, które muszą być wysłane za pośrednictwem spedycji, nie są pokrywane. 
  • do każdej przesyłki zwrotnej prosimy o dołączenie kartki z danymi adresowymi, numerem zamówienia i powodem zwrotu.

Jak otrzymam zwrot pieniędzy?

Jak tylko otrzymamy przesyłkę zwrotną, zwrócimy Państwu pieniądze.

Pieniądze są zwracane w zależności od formy płatności:

  • Zapłata z góry - zapis na konto bankowe. Prosimy o podanie Państwa danych bankowych dla przeprowadzenia przekazu.
  • PayPal - zapis na konto PayPal.
  • Przekaz natychmiastowy- zapis na konto bankowe. Prosimy o podanie Państwa danych bankowych dla przeprowadzenia przekazu.
  • Karta kredytowa - zapis na kartę kredytową.
  • Pobranie z konta/obciążenie konta - zapis na konto bankowe.
  • Rachunek - prosimy o zapłacenie tylko za zachowany towar.
  • Za pobraniem - prosimy o podanie Państwa danych bankowych dla przeprowadzenia przekazu.

Zwrot następuje w ciągu kilku dni. W razie pytań, prosimy Państwa o kontakt.

Reklamacja

Dla sprawnego przeprowadzenia reklamacji nasz zespół Ecco Verde jest w każdej chwili do Państwa dyspozycji.

Prosimy Państwa o kontakt drogą elektroniczną.

Ważne: Jeśli otrzymali Państwo uszkodzoną przesyłkę lub uszkodzony produkt, prosimy koniecznie o wykonanie zdjęcia. Zdjęcie wraz z danymi kontaktowymi prosimy o przesłanie na nasz adres e-mail polska@ecco-verde.com.