Zwroty

Jak zwrócić produkt w: Polska?

Aby zwrócić towar należy przejść do szczegółów zamówienia, a następnie wybrać opcję „Zwróć produkt”. Wybierz powód, dla którego chcesz dokonać zwrotu i zaznacz które produkty zostaną zwrócone. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.

Następnie na adres e-mail otrzymasz etykietę zwrotną. Zawiera ona wszystkie ważne informacje dotyczące zwrotu. Dzięki niej zwrot będzie dla Ciebie bezpłatny.

Zwracając do nas produkty, pamiętaj o następujących kwestiach:

  • Zachowaj dowód nadania przesyłki do czasu otrzymania zwrotu pieniędzy lub wymiany.
  • Zwrot zostanie przetworzony w ciągu 5 dni roboczych (z wyłączeniem sobót) od daty otrzymania.
  • Towar należy starannie zapakować, aby nie uległ on uszkodzeniu w transporcie.
  • Zwracając urządzenia elektroniczne należy je zwrócić w oryginalnym opakowaniu, aby uniknąć uszkodzeń w transporcie.
  • W przypadku towarów, które muszą zostać odesłane do nas przez spedytora, koszty wysyłki zwrotnej nie zostaną pokryte.
  • Wymiana na inny przedmiot nie jest możliwa. W takim przypadku należy złożyć nowe zamówienie.

Wszystkie informacje można znaleźć w naszym regulaminie.

W jaki sposób otrzymam zwrot pieniedzy?

Środki zostaną zwrócone na pierwotnie użytą metodę płatności. Zamiast zwrotu pieniędzy możemy także wygenerować voucher do wykorzystania w naszym sklepie.

Po przetworzeniu zwrotu otrzymasz od nas wiadomość e-mail z informacją o statusie zwrotu i zwracanej kwocie. Pamiętaj, że musisz odesłać towar w ciągu 30 dni.

Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.